راهنمای سفر سه روزه به دوبی
نوشته شده توسط : نت ویر

سفر به دبی یک تجربه فوق العاده است! این شهر زیبا در امارات متحده عربی واقع شده و معروف به آسمان خراش ‌های بلند، شواهد تاریخی و فرهنگ غنی خود است. در زیر یک برنامه سه روزه برای سفر به دبی را برای شما آماده کرده ایم پس در مقاله راهنمای سفر سه روزه به دبی با ما همراه باشید.

روز اول

صبح: شروع سفر خود را با بازدید از برج خلیفه آغاز کنید. این برج بزرگترین برج آسمان خراش جهان است و از بالای آن می توانید منظره زیبایی از شهر دبی را ببینید.

ظهر: به سوی بازار طلا و الماس دبی (Dubai Gold Souk) بروید. در این بازار معروف، مجموعه ‌ای از فروشگاه‌ های طلا و جواهرات را خواهید یافت. می توانید به دیدن جواهرات زیبا و خریدن یک یادگار زیبا از این بازار بپردازید.

بعد از ظهر: برنامه خود را با یک سفر به صحرا آغاز کنید. می توانید یک تور صحرا را رزرو کنید و تجربه اسکی ‌شنا و سواری بر روی جمل را امتحان کنید. در این تورها اکثراً شام و برنامه‌ های سنتی نیز وجود دارد.

روز دوم

صبح: به بازارهای معروف دبی مانند سوق مادینت جمیرا (Madinat Jumeirah) بروید. این بازار یک ترکیبی از فروشگاه‌ ها، رستوران‌ ها و هتل ‌های لوکس است و شما می توانید از تجربه خرید در اینجا لذت ببرید.

ظهر: به شاطی دبی بروید. شاطی جمیرا (Jumeirah Beach) یکی از زیباترین سواحل شهر است. می توانید در اینجا تمام روز را در ساحل سپری کنید و از آب و هوای گرم خورشید لذت ببرید.

شب: برنامه خود را با بازدید از دبی مارینا آغاز کنید. دبی مارینا یکی از مناطق پر جنب و جوش و شلوغ شهر است و شما می توانید در اینجا از رستوران‌ های معروف و کافه ‌های قرار گرفته در ساحل لذت ببرید.

روز سوم

صبح: بازدید از جزیره پالم جمیرا (Palm Jumeirah) را در نظر بگیرید. این جزیره مصنوعی شکل یک پالم بزرگ است و شامل هتل ‌ها، رستوران‌ ها و شاطی ‌های زیبا است. این جزیره در آتلانتیس دبی قرار دارد و شما می توانید از فعالیت‌ های آبی مانند شنا با دلفین‌ ها و شنا با ماهی ‌های رنگارنگ لذت ببرید.

ظهر: به بازار مرجان دبی (Dubai Marina Mall) بروید. این مرکز خرید مدرن دارای فروشگاه‌ های بزرگ و رستوران ‌های متنوع است. می توانید در اینجا به خرید بپردازید و از تنوع غذاها لذت ببرید.

بعد از ظهر: به برج العرب (Burj Al Arab) بروید. این برج یکی از هتل‌ های لوکس و مشهور دبی است. اگر نمی ‌خواهید در آن اقامت کنید، می توانید در رستوران ‌های داخل برج ناهار یا شام بخورید و از طراحی زیبا و منظره دریا لذت ببرید.

منبع: safar.today





:: موضوعات مرتبط: گردشگری , ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: