عمل بای پس معده برای لاغری
نوشته شده توسط : نت ویر

عمل بای پس معده برای کم کردن وزن اضافی و خطر مبتلا شدن به بیماری های مرتبط به چاقی انجام می گردد. بیماری های مرتبط عبارتند از: بیماری های قلبی، بیماری رفلاکس معده به مری، دیابت نوع 2، فشار خون بالا، آپنه خواب مزمن، سکته مغزی

بای پس معده و دیگر عمل های جراحی کاهش وزن فقط زمانی باید انجام گردد که فرد با رژیم لاغری و ورزش قادر به کم کردن وزن خود نباشد.

بای پس معده چیست و چگونه برای آن آمادگی داشته باشیم؟

اگر شرایط عمل بای پس معده یا دیگر عمل های جراحی کاهش وزن را داشته باشید، تیم جراحی دستور العملی را برای آماده شدن جهت انجام عمل جراحی به شما خواهد داد. قبل از انجام این عمل باید آزمایشات مختلفی را انجام بدهید. حتی امکان دارد قبل از جراحی، غذا خوردن و نوشیدن را متوقف کنید و مصرف برخی داروها را نیز به دستور پزشک قطع کنید و یا یک برنامه فعالیت ورزشی را شروع کنید و مصرف دخانیات را محدود یا قطع کنید. می بایست برای ریکاوری پس از عمل، از قبل برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال برای کارهای منزل از کسی کمک بگیرید.  

انتظارات معقول از عمل بای پس

عمل بای پس معده و دیگر عمل های  جراحی کاهش وزن در بیمارستان ها انجام می گردد. جهت انجام بای پس از بیهوشی استفاده می شود، این یعنی در طول عمل جراحی هرگز هوشیار نیستید.

 بعضی از عمل های جراحی کاهش وزن به روش سنتی انجام می گردد که در آن برشی بزرگ، روی نواحی شکم فرد ایجاد می شود. اخیرا بسیاری از این عمل های جراحی به صورت لاپاروسکوپی انجام می گردد. این جراحی معمولا طی یک ساعت به طول می انجامد.

 پس از انجام عمل جراحی در اتاق ریکاوری به هوش خواهید آمد، جایی که تیم پزشکی شما را تحت نظر دارند تا مشکلی برای شما پیش نیاید. بستری شدن در بیمارستان حدودا 3تا 5 روز ادامه دارد.

منبع: bariatricsurgery.ir





:: موضوعات مرتبط: جراحی زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: