نوشته شده توسط : نت ویر

حال که با انوع عمل های لاغری آشنا شدید، به بررسی عوامل موثر بر هزینه عمل لاغری می پردازیم:

دستمزد پزشک مورد نظر و میزان مهارت وی

از اصلی ترین عوامل موثر بر هزینه عمل لاغری دستمزد پزشک انتخابی شما و میزان مهارت اوست. هر چه پزشک ماهرتر باشد قطعاً هزینه عمل لاغری بالاتر می رود. البته که برای انجام این عمل حتماً به پزشک ماهر مراجعه کنید، هر چه قدر هم که دستمزدش بالاتر باشد اما ارزشش را دارد.

هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی

با توجه به این که عمل لاغری شما در کدام بیمارستان یا مرکز جراحی انجام می شود هزینه اش متفاوت خواهد بود. طبیعی است که بیمارستان خصوصی با تجهیزات مدرن هزینه بیشتری بابت جراحی دریافت خواهد کرد.

پیچیدگی عمل جراحی و مدت زمان انجام آن

میزان پیچیدگی عمل و زمان انجام آن از دیگر عواملی است که بر روی هزینه عمل لاغری موثر است. برای مثال عمل بای پس یکی از سخت ترین عمل های لاغری است که نسبت به سایر عمل ها هزینه بیشتری هم دارد.

ابزار مورد استفاده حین عمل

با توجه به ابزاری که در حین عمل به کار می رود هزینه عمل لاغری متفاوت است. علاوه بر این قبل و بعد از انجام عمل لازم است آزمایشات و اقداماتی مانند آندوسکوپی، رادیولوژی و … انجام دهید که همه این موارد هزینه عمل لاغری را بالاتر می برد.

تعداد شب های بستری در بیمارستان

بعد از انجام عمل بیمار به مراقبت احتیاج دارد، بنابراین طبق نظر پزشک باید چند شب را در بیمارستان بستری باشد. هر چه زمان و تعداد شب های بستری بیشتر باشد، هزینه عمل لاغری هم افزایش می یابد.

آیا هزینه عمل لاغری زیاد است؟

با توجه به موضوعاتی که ذکر کردیم، هزینه عمل لاغری نسبت به روش های دیگر کاهش وزن بیشتر است اما نتیجه گیری با آن قطعی و سریع اتفاق می افتد. هم چنین با استفاده از این روش می توان از بروز بسیاری از بیماری های ناشی از چاقی جلوگیری کرد، از این رو به نظر می رسد هزینه این عمل ها هر چقدر هم که زیاد باشد ارزشش را دارد.

منبع: bariatricsurgery.ir





:: موضوعات مرتبط: جراحی زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: